Siirry suoraan sisältöön

Rest It Oy

Palvelumme

business, computer, mobile

kokemuksemme

Konsultointi

Olipa haasteesi millainen vain, niin etsimme yhdessä kanssasi asiaan parhaan ratkaisun. Saat meiltä kokonaisvaltaista palvelua, tarvittaessa alku suunnittelusta projektin loppuun. Senkin jälkeen tuemme sinua löytämään parhaat ratkaisut, jolla palvelet asiakkaitasi vielä paremmin.

3 hyvää syytä

Muut palvelumme

Uushankinnat

Uusien tietokoneiden ja ohjelmien hankinnat ovat arkipäivää uusia kohteita rakennettaessa. Autamme valitsemaan teille sopivat ratkaisut.

Maksupäätteet

Asennamme maksupäätteet ja tarvittaessa kilpailutamme ne puolestasi. Tiesithän, että on olemassa monia eri maksupääteyrityksiä?

Sisäverkot

Helpota uuden rakentamista, sisäverkkojen suunnittelu ja asennus kauttamme. Verkkovedoissa käytämme yhteistyökumppania.

kokemuksemme

Raportointi

Autamme sinua tarvittaessa myös paperinpyörittelyssä, mm. katelaskennassa, budjetoinnissa ja menujen kääntämisessä. Kysy ihmeessä apua, mikään haaste ei ole niin iso tai pieni etteikö siihen voisi antaa uutta näkemystä.

digital marketing, technology, notebook

kokemuksemme

Tehdyt projektit

Ravintola Tukholmassa
Remontin yhteydessä asiakas uudisti kassajärjestelmänsä kokonaan. Tämä uudistus sisälsi 11 kassan päivityksen Simphonyyn, joihin asennettiin Oracle Payment Integration ja Windcaven maksupäätteet. Kitchen Display System kokonaisuus oli kolmessa keittiössä sekä pääluukulla. Tähän kokonaisuuteen kuului neljä näyttöä, kolme prep-näyttöä ja yhden expo-näytön keittiömestarille. Kaikki tämä tehtiin kolmessa päivässä. Tahti oli huima mutta oli hienoa nähdä koko uudistuneen ravintolan toimivan saumattomasti avauksessa.

 

 

20201128_153036

Pekka Sartiala

konsultointi

Urheiluareena Berliinissä
Asiakas vaihtoi perinteisen paperi tilauksen Kitchen Display Systemiin (eli keittiönäyttöihin). Ravintolassa on pääluukku ja neljä eri keittiötä (fritti, liha, burgeri ja kalla). Tarjoilijan tilatessa ruuat kassalta, ne menivät valmistusaika järjestyksessä kuhunkin keittiöön. Esimerkiksi pihviannos tilauksessa pihvin valmistus kestää 15 min, joten tilaus menee ensin lihapuolelle. Kun pihvissä on paistoaikaa jäljellä 10 min niin frittipuoli saa tilauksen perunoista. Kalla saa oman tilauksen salaatista 3 minuuttia ennen kuin pihvi on valmis. Pääluukku näkee koko ajan missä tilanteessa mennään ja pystyy tarvittaessa hoputtamaan muita keittiöitä. Tilauksen ollessa valmis, pääluukku kuittaa tilauksen, jolloin salin näyttöön tulee tieto valmiista tilauksesta.

Kahvilaketju Suomessa
Asiakas vaihtoi vanhan Res 3700 kassajärjestelmän nykyaikaiseen Simphonyyn. Tämä helpotti asiakkaan kassajärjestelmän hallintaa, vaikka laiturinnokasta, koska tiedot ovat nykyaikaisesti pilvessä. Muutos vaati järjestelmän alku konfiguraation ja järjestelmähallitsija koulutukset. Kassat asennettiin paikan päällä ja testattiin toimivuus. Tämän jälkeen hienosäädimme kassatoiminnot viimeistä yksityiskohtaa myöten helpottamaan tarjoilijoiden työtä.
Inventory managementissa varastot luotiin asiakkaan toiveiden mukaisesti ja käyttäjäkoulutuksessa perehdyttiin kattavasti varastonhallintaan.

20201128_155148

Riikka Sartiala

konsultointi & taloushallinto 

haasteet

Kassat ja maksupäätteet jumissa? Piuhat solmussa? Katteet ja tehot nollissa?